mandag 18. juni 2012

søndagsmys og rom123




Beste jeg vet på en søndags formiddag er å flippe gjennom et nytt magasin mens jeg tar meg tid til å stelle neglene og nyte en vaniljelatte. Litt ekstra koselig blir det så klart når man plutselig finner sin egen DIY på glanset papir!

Jeg sendte inn dette tipset til rom123 sånn cirka samtidig som jeg la det ut her på bloggen i mars, og i forrige uke fikk jeg en mail om at det er tatt med på trykk i nummer 6 og at jeg har vunnet en Nespresso Lattissima+ kaffemaskin. Litt kult eller hur?

{ Spesielt siden Casper vant en Samsung Galaxy Tab i forrige uke! Det kan virke som om vinnerlykken står oss bi om dagen! }

Vet bare ikke om jeg klarer å kvitte meg med vår kjære Nescafe Dolche Gusto, så spørs om det ikke blir to kaffemaskiner her i huset snart *smil*

En FIN ny uke til deg som svinger innom ♥
Nå starter forresten nedtellingen til sommerferie for min del, 4 uker igjen bare. Hurra!

This DIY from March was featured as 'reader tip of the month' in the Norwegian Interior Magazine rom123 this month, something that won me a Nespresso Lattissima+ coffee machine. Yay!

20 kommentarer:

  1. Super fedt - tillykke med gevinsten. Jeg så godt din DIY i bladet - den er jo virkelig god ;o)
    Sikke heldet er med jer i familien!

    SvarSlett
  2. Så moro! Hipp hurra fir fin DIY på trykk :)
    Nyt vinnerlykken så lenge den varer!

    Nina

    SvarSlett
  3. That's great and it was a gift worth winning too :). Have a great week!

    SvarSlett
  4. Grattis!
    Jeg kom over tipset ditt for et par dager siden, og tenkte at det var skikkelig kult. Har liksom ikke sett akkurat DET før :)
    Ha en fin mandag!
    -monica

    SvarSlett
  5. Så flott, gratulerer!

    SvarSlett
  6. Så tipset ditt i bladet! Har ikke fått det med meg her på bloggen, så det var første gang for meg - og jeg syns det var helt genialt!!
    Måååå bare kjøpe inn disse sprayboksene nå altså;)

    Du, jeg lurte på en ting..
    Jeg har en gammel mal på bloggen min, og det er så tungvint at jeg vil bytte til en Simple-mal for å kunne benytte meg av de nye funksjonene.
    Hvordann fikk du bort kanten rundt bildene?
    Jeg har vært inne på avanserte instillinger og fjernet det som fjernes kan. Alikevel blir det en liten kant der som jeg ikke vil ha...
    Husker du hvordan du gjorde det for å få hele siden din hvit?
    Endret du HTML?

    SvarSlett
  7. Så gøy med månedens tips. Og grattis med kaffemaskin da! Det er en fin premie det!
    Eeelsker fargene på neglelakkene dine!
    Ha en fin ny uke, Signe. Klem fra meg.

    SvarSlett
  8. Gratulerer så masse! :D Er jo er bra tips da, så skjønner at du vant. ;)

    Ha en fin uke!!

    SvarSlett
  9. Hurra :) Så gøy!

    Nydelige bilder du deler, som alltid.

    Fin start på uken, håper din mandag er fabelaktig.

    klem

    SvarSlett
  10. Gratulerer!
    Kos deg videre!:)

    SvarSlett
  11. Hei! Så det fine DIY-tipset ditt i bladet, og kjente det igjen fra bloggen med det samme! ;-)
    Så fine farger! Likte de nydelige neglelakkpastellene også :)

    Deilig med nedtelling til ferie! Jippi!

    :-)

    SvarSlett
  12. good for you dear!

    SvarSlett
  13. Hei vennen og grattis med tips på trykk! :)) NEspressomaskinen er fantastisk - jeg har selv byttet ut dne jeg vant hos Friele mot en Nespresso - og angrer ikke et sekund! :))

    Håper du har det fint, her er det full fart med jobb, men ferie i 14 dager fra mandag. Gleder meg! :)

    Ønkser deg en fin kveld,
    klem j

    SvarSlett
  14. Horray! And such a gorgeous feature!

    SvarSlett
  15. Et kjempebra tips, som jeg skal presentere for minstemann og se om han vil ha sånne, for jeg har jo såå lyst til å prøve å lage dem! Og det passer jo perfekt når han ikke leker med dyrene lenger... :)

    Mye fin inspirasjon på bloggen din!

    Klem
    Vibeke

    SvarSlett
  16. Gøy!!! Du deler de fineste tips med oss!

    Vicky

    SvarSlett
  17. Grattis!! Det var jammen velfortjent :)

    Ha en fin dag!
    klem

    SvarSlett
  18. Åh grattis till den finfina vinsten!
    Underbar blogg du har.

    Kram
    Lena

    SvarSlett
  19. Hva med at jeg arver Gustoen? ;) *smiiiiiiiiiiil*
    PS: Det er triste greier når kontoret ditt er mørkt :(

    KLEM

    SvarSlett